play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • play_arrow

    Mex Rádió A kedvenc rádióm!

  • play_arrow

    Mex Mulatós Mulatós csatorna

  • play_arrow

    Mex Retro Mex Retro csatorna

  • play_arrow

    Mex Rock Mex Rock csatorna

  • play_arrow

    Mex KPOP KPOP csatorna

  • cover play_arrow

    Mex Délelőtt Várhelyi Tiborral - Vendég: Papp Ákos - Június 19. Mex Délelőtt Várhelyi Tiborral - Vendég: Papp Ákos - Június 19.

Hírek

Mit egyél, ha fáradt vagy?

today2022.07.26.

Akármennyire nehéz reggel felkelni, és szeretnél minden percet kihasználni az ágyban maradásra, a reggelire szánt időt nagy hiba lustálkodásra fordítani. Néhány jól megválasztott, tápláló finomság segíthet, hogy energikusabban kezdődjön a napod – ezeket gyűjtötte össze a marieclaire.hu:

Zab: Minden formában gazdag rostokban, ami miatt hosszabb időre eltelít. Ez azért klassz hír, mert elkerülheted, hogy túledd magad, amivel megterheled az emésztőrendszeredet

Gyömbér: A gyömbér tele van A-, C-, E- és B-komplex vitaminokkal, magnéziummal, vassal, kalciummal, káliummal, nátriummal, foszforral, cinkkel, szilíciummal és béta-karotinnal.

Dió: Rendkívül sok ómega-3 zsírsavat és magnéziumot vehetsz magadhoz, ha diót (vagy más csonthéjast) eszel, ami egyrészt javítja a hangulatot, másrészt szuper természetes gyógyír testi-szellemi kimerültségre.

Görög joghurt: A sima joghurtnál is több probiotikumot tartalmaz, ami kedvezően hat a bélflórára.

Étcsokoládé: Jó hír, igaz? Amellett, hogy kiváló magnéziumforrás, antioxidáns hatású bioflavonoidokban is bővelkedik, ami nemcsak energiát ad a sejteknek, hanem az öregedéssel is sikerrel szállhat szembe.

Written by: Lantai Tamás

Post comments (0)

Leave a reply


Töltsd le az appot és csatlakozz a Messenger, Viber csoporthoz!