play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • play_arrow

    Mex Rádió A kedvenc rádióm!

  • play_arrow

    Mex Mulatós Mulatós csatorna

  • play_arrow

    Mex Retro Mex Retro csatorna

  • play_arrow

    Mex Rock Mex Rock csatorna

  • play_arrow

    Mex KPOP KPOP csatorna

  • cover play_arrow

    M-ÉRTÉKADÓ Lippner Tamással 2024 Szeptember M-ÉRTÉKADÓ Lippner Tamással 2024 Szeptember

Hírek

Már állatkerti kalandokat is kínál a Digitális Vándor applikáció

today2024.08.29.

Background

A Fővárosi Állat- és Növénykert, a Móra Könyvkiadó és az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ egy különleges állatkerti kalandra invitálja a gyerekeket, fiatalokat, akik a Digitális Vándor applikációval elérhető virtuális „tanösvényt” követve fedezhetik fel Fekete István regényeinek állatvilágát.

Az új, különleges felépítésű digitális ösvény valódi és virtuális élményeket, játékokat, illetve természettudományos és irodalmi ismereteket kínál, amellyel a fejlesztők legfontosabb célja az volt, hogy az okoseszközeikkel sok időt töltő ifjú felhasználókat a szabadba csábítsák.

Újabb „ösvénnyel” bővült az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ okostelefonra letölthető applikációja, a Digitális Vándor, amely mostantól állatkerti kalandokkal is várja a felhasználókat. A Fővárosi Állat- és Növénykerttel és a Móra Ferenc Ifjúsági Könyvkiadóval közösen fejlesztett virtuális „tanösvényen” Fekete István regényeinek változatos állatvilágát lehet felfedezni.

Bogáncs, a pásztorkutya virtuális nyomait követve a játékosok az egész Állatkertet bebarangolhatják. Az egyes állomásokon Hú, a bagoly, Szi, a kígyó, Lutra, a vidra, Pille, a lepke, Csisz, a denevér és még sok más állathős, illetve az Állatkertben látható rokonaik várják a felhasználókat, az alkalmazás pedig velük kapcsolatos játékos feladatokkal teszi még érdekesebbé a kalandot.

Az applikációt, amely ingyenesen tölthető le a Google Play vagy App Store áruházakból, elsősorban a gyerekeknek, fiataloknak szánták a fejlesztők, de az a felnőttek számára is érdekes, izgalmas lehet. A cél az volt, hogy összekapcsolják az állatkert természetközeli, és a digitális világ virtuális élményeit úgy, hogy a túra élményszerű és szórakoztató legyen, egyúttal pedig az irodalmi és természettudományos ismereteket is bővítse.

 

Written by: Lázár Csaba


Töltsd le az appot és csatlakozz a Messenger, Viber csoporthoz!