play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • play_arrow

    Mex Rádió A kedvenc rádióm!

  • play_arrow

    Mex Mulatós Mulatós csatorna

  • play_arrow

    Mex Retro Mex Retro csatorna

  • play_arrow

    Mex Rock Mex Rock csatorna

  • play_arrow

    Mex KPOP KPOP csatorna

  • cover play_arrow

    Mex Délelőtt - Mex vendége Nyutali Norbert ! Mex Délelőtt - Mex vendége Nyutali Norbert !

Hírek

Egyre többen keresik a Decathlonban az igazgyöngyös gyerekek rajzaira épülő tornazsákokat

today2023.09.26.

Background

Első születésnapját ünnepli a Decathlon és az Igazgyöngy Alapítvány együttműködése.

Az Igazgyöngy Alapítvány társadalmi vállalkozása, a SZUNO és a Decathlon együttműködése keretében a sportszerkereskedő a 350 fős zsákfaluban, Toldon és Berettyóújfaluban készült tornazsákokat értékesít – írja a hvg.hu.

A gyerekrajzokkal díszített, kézzel varrt zsákok amellett, hogy a vásárlók egyik kedvencei lettek, munkát és biztos megélhetést adnak a társadalmi vállalkozásban dolgozóknak. Az első év felülmúlta a várakozásokat, a vásárlói igényekre reagálva az indulás óta kétszer annyi áruházban és folyamatosan bővülő választékkal érhetőek el a kézműves termékek, hamarosan pedig online is megvásárolhatóak lesznek.

A SZUNO-tornazsákok tavaly augusztusban váltak elérhetővé a Decathlon négy áruházában, és már az első hétvégén kiugró kereslet volt irántuk: annyi darab kelt el, amennyit az első hónapra terveztek, így a kézműves műhely kapacitását további varrónők alkalmazásával növelték. A két varrónővel induló projekt mára öt szakembert foglalkoztat.

„A Decathlonnal kötött üzleti partnerségünk egy igazi sikertörténet. A több, mint 3000 tornazsák eladásából mára több mint 16 millió forintos bevételt realizáltunk. Társadalmi vállalkozásként kiemelten fontos számunkra a tervezhetőség és ez az együttműködés olyan stabilitást adott nekünk, amire a SZUNO elmúlt 11 évében nem volt példa. A tornazsákok értékesítéséből befolyt összeg állandó bevételt jelent, amiből nem csak a munkatársak bérét finanszírozzuk, hanem a jövőbeni terveink megvalósítására is fedezetül szolgál “- mondta Marosváry Dorottya, a SZUNO kommunikációs vezetője.

A projekt körül erős a közösségi média aktivitás, ezért döntött úgy a vállalat, hogy a vásárlói közönséget is bevonja a választék kialakításába. Legutóbb egy, a social mediában indított szavazás során választhatták ki, hogy mely két minta kerüljön az új tornazsákokra. Így már hatféle, sporttal kapcsolatos rajz díszíti a termékeket: lovaglás, túrázás, kerékpározás, jóga és úszás is megjelenik. Továbbá két különleges, Toldot jelképező fekete-fehér hátizsák is készült.

A projekt indulásakor 4 áruházban, Budaörsön, Budapesten a Nyugati téren, Győrben és Debrecenben lettek kaphatók a tornazsákok, idén tavasztól pedig már Veszprémben, Szegeden, Székesfehérváron és a budapesti Corvin áruházban is megvásárolhatók.

A Decathlon célkitűzése, hogy az ősz folyamán elindítsa az online értékesítést, reagálva a vásárlók kérésére.

 

Written by: Lázár Csaba


Töltsd le az appot és csatlakozz a Messenger, Viber csoporthoz!